Vad i HELVETE!!?

Scandinavian Institute har sagt nej till min aupair ansökan. Varför? I grund och botten är det för att jag är hörselskadad. Dom verkar tro att jag inte hör något utan mina hörapparater. Detta är första gången någon har sagt nej till mig för att jag är hörselskadad och jag har varit det i 12år.  Whats the problem?
Jag har ju varit aupair redan räcker det inte för att visa att jag kan även om jag är hörselskadad? När jag berättade för familjen i tyskland att jag var det så hade dom inga frågor om det, det var inga problem för dom.
Syrran är också hörselskadad och familjen i New Jersey har inget emot att hon är hörselskadad.
Varför har då Scandinavian Institute ett problem med det? Det är ju inte deras barn jag ska ta hand om!?

Ska ringa till deras huvudkontor och klaga lite. Inte kan dom säga nej åt mig!

Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

det låter ju helt sjukt. diskriminering är vad det är. ring och klaga du!

2008-01-12 @ 00:27:57
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: emma

va? föddes du inte hörselskadad? :S

2008-03-10 @ 01:29:57

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0