Snart..

Varförbi Maria och Marielle ikväll och sa hejdå, hade tänkt vara där nån timme eller så. Men jag kände att jag ville bara hem. Så jag var där ca.40 min och sen sa jag då hejdå till dom och Emma. Då vågade jag sänka muren lite och kände att nej, upp med muren, jag får inte känna något! Skulle jag låta mina känslor ta över skulle jag inte komma mig iväg!

Har inte packat. Försökte men det gick inte bra.. något inom mig vill inte packa. Men jag har i alla fall lagt fram allt på soffan så det borde ju gå fort att bara slänga i allt i väskan imorrn :) Flyget landar nere i arlanda 17.30 imorrn och så ska jag gå runt där och spendera tid och sova i ett rum utan tv och fönster. Hur jag ska fördriva den tiden utan att bli ledsen ska bli intressant, det ska också bli spännade hur mycket jag kommer att sova. 07.00 ska jag ha checkat ut ur rummet och 08.05 ska jag har checkat in sen lyfter planet ner till Frankfurt 10.05. Där kommer vi att ha en timme till att hitta flyget som går till New York och där landar vi 15.40 lokal tid. Det närmar sig... :)

Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

hoppas allt går bra i morgon och att du får lugna flyg. när du är i frankfurt kan du ju vinka över till mig här i dresden..hehe.
ska bli spännande att läsa om ditt äventyr!

2008-04-20 @ 00:21:19
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0