Vad händer nu..?

En anledning till att jag slutade blogga var nog för att det påminde mig för mycket om tiden i tyskland. Jag gör något av det sämsta jag kan göra.. jag förtränger mina känslor så att jag inte ska längta tillbaka till tyskland allt för mycket. Det är hur dumt som helst att göra det men jag kan inte hjälpa det..

Just nu så letar jag jobb.. har väl inte varit så aktiv däremot. Har verkligen aning om vars jag vill jobb. Jag har i ju för sig inte så många ställen att välja mellan... Ena dagen kan jag vara jätte sugen att jobba på dagis men nästa dag har jag absolut ingen lust till att göra det. Än så länge har jag lite pengar kvar.. men jag borde verkligen skaffa mig ett jobb.

Sen har jag aupair planer på G. Fast nu ska jag fara till USA :D Alla mina papper är just nu i London där dom ska godkänna allt. Efter att dom har gjort det så tar det ca. 1 vecka innan en familj ringer. Jag hoppas att jag hittar en jätte bra familj som bor på ett bra ställe så att jag kanske kan åka iväg i januari/februari :)

Min syster är i NY nu som aupair. Hon har varit där en vecka nu och ska vara där i 3 månader. Så hon missar julen här hemma :( Jag har absolut ingen aning om vars och när jag kommer att träffa henne igen. Kan mycket väl bli i NY bara en 1h och sen ses vi ett år senare... wierd.

That's it :)


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

vad kul att du börjat skriva igen! har varit här lite med jämna mellanrum och kollat. hoppas det klappar med au-pair i u.s.a.
ska du ner och hälsa på din värd-familj i tyskland något?

2007-12-01 @ 12:38:37
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0