Tråkiga dagar...

Det bara regnar och regnar.. börjar bli hyffsat less nu.
Hänger runt pa GratisGodis och GratisLotter och samlar pa mig poäng sa att jag far hem lite gratis saker :P Sedan väntar jag ivrigt pa att nagra själar ska orka bli medlem pa GratisGenerationen, men det gar trögt.

Jag hade tänkt berätta i tid att jag gärna ville sova ut pa min födelsedag och svaret blev inte vad jag hade väntat mig. "Nja, alltsa jag vet inte.. vi haller pa att planera din födelsedag nu sa vi far se sen om du kan sova ut". Blev verkligen chockad, trodde att det skulle bli en helt vanlig dag men det blir det tydligen inte. Snacka om att jag är hyffsat nyfiken just nu!!!! :)


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

va spännande! när fyller du??

2007-05-16 @ 17:28:14
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0