Solen skiner och jag vill till ett solarium! Är jag knäpp??

Är det nagon mer än jag som hatar "aktiviteten" som utövas pa bilden här ovan. Nu pratar jag inte om att dyka eller själva sola aktiviteten. Det jag tänker pa är att sola ryggen, att ligga pa mage och sola. I hate it! Det gar enbart om man ligger nagonstanns det det finns stenar och snäckor. Da kan man underhalla sig med att göra figurer. Att ligga pa mage och läsa en bok gar inte hem hos mig. Jag klarar det bara inte. 
 
  


Sa en dag som denna sa känner jag att snart maste jag verkligen fara till ett solarium sa att jag far nagon färg där bak ocksa. Benen har ju som lite mer färg där fram än där bak. Varje dag säger jag till mig själv att imorgon ska jag bara sola "baksidan", men inte gar det. Det slutar med att jag ligger i solstolen och läser en bok. Nej, jag har inte googlat fram bilderna. Jag är en stolt fotograf och stenkonstnär:)


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

även jag HATAR att sola ryggen. får så himla ont i hela ryggen när jag ligger på magen så det går inte alls!

2007-05-22 @ 18:32:12
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag älskar att ligga på magen och sola :P

2007-05-23 @ 20:14:56
URL: http://lakritsshots.blogg.se/

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0