Linnea och Denise pa besök.

I lördags mötte jag uppe Linnea och Denise pa tagstation och sedan for vi till mig och kollade pa Eurovision song contest. Shit vilket skämt säger jag bara!! Läste idag i en tysk tidning "Vi borde ha en tysk med ett turkiskt pass som sjunger pa ryska, da kan vi vinna". Det stämmer ju hyffsat bra ocksa :P Ajja, tillbaka till fin besöket. Kan erkänna att vi kollade inte sa mycket pa eurovision, vi pratade mer. Vi var trötta och somna riktigt fort. Pa söndagen akte vi in till stan och at glass, jag tog en "spaghetti glass". Mumma :) Sedan lekte vi lite med allt som finns inne i stan. Bilder kommer nästa vecka da Linnea är hemma igen och kan skicka bilderna till mig :)

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0