Jag blev utlast och Til var ensam där inne och spisen var pa.


Gick ut pa baksidan för att ge vara grodyngel nytt vatten. Vad händer? Jo, Til lyckas lasa dörren och jag blev utelast. Spisen var pa och jag hade ingen nyckel och inget fönster var öppet. PANIK! Sprang upp till Nina (grannen) som just höll pa att bada sina tvillingar och snäll som hon är sa fixa hon fram nummret till Saskias mobil och Saskia fick avbryta gympan med Ellin och skynda sig hem. Spring ner till Til och knackar pa fönstret för att visa att jag är tillbaka. Da kommer Saskias kusin och öppnar dörren. Hon hade plingat pa dörren pa framsidan och Til var sa snäll och öppnade :) Trodde att Saskia hade last dörren (är dörren last gar den inte öppna fran nagon sida utan nyckel) sa jag hade aldrig en tanke pa att plinga. 

Nu efterat sa kan man ju inte göra nagot annat än att skratta at det :P

Nu önskar jag att jag var duktig pa att skriva saker sa att allt inte blir sa rörigt.. men nu kan jag inte det och det här far duga :P  

Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

nåt liknande hände mig också när vi bodde i köln och antonia var typ 2 år. som tur var kunde hon öppna dörren inifrån och släppa in mig. hade sån panik för jag trodde inte hon kunde öppna, hade ett speciellt dörrhandtag på den dörren.

2007-05-30 @ 12:07:41
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0