Tils framtid = Svenska lärare?

Til är en tysk som snart fyller 2ar.
Underskatta honom inte!
Han kan räkna till 10.
Han kan sjunga "Happy Birthday to you" men ibland väljer han att sjunga "Happy Birthday liebe Pappa".
Han kan flera svenska ord.
Han kan sa klart flera tyska ord.
Han kan nagra engelska ord.

Han far mitt hjärta att smälta :)

Idag fick jag veta att han har lärt sin farfar att säga "borta" :P

Kommentarer från folket
Postat av: Lina

:D är det enda jag har att säga.

2007-03-20 @ 22:22:11
Postat av: Lina

:D är det enda jag har att säga.

2007-03-20 @ 22:25:14
Postat av: Lina

:D är det enda jag har att säga

2007-03-20 @ 22:25:48

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0