Jag HATAR mina fötter.

Jag hatar mina fötter och det gör att jag hatar att köpa skor.
- Jag har höga vrister sa jag kan inte fa pa mig stövlar som inte har dragkedja pa sidan.
- Jag har en knöl pa varje fot som är brevid hälen, var till doktorn för nagra ar sedan för att fa svar pa vad det var man jag har inte fatt svar än. Upptäckte det väl först da jag var 15 kanske(?). Ajja, det gör att jag kan inte ha skor som är "korta" där bak eller harda.
- Sedan jag bröt benet är fötterna olika stora. Vilket ocksa gör det svart att ha ballerinaskor. Ena foten är en 38:a och den andra 37:a.

Fina tår har jag ju.. men vad spelar det för roll???


Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0