Ett sjukligt hus.

existerar ordet sjukligt? :)

Var ute pa en promenad idag med Ellin och utforskade nagra av gatorna som finns här omkring.

Shit, det kändes som att jag gick fran en värld till en annan :) Inget hus är likt det andra. Om jag hade kunnat ta kort pa husen utan att nagon skulle misstänka att jag är en tjuv eller sa, sa hade jag kunnat lägga in en hel del bilder här. Wow säger jag bara. Nästa gang jag gar ut sa ska jag utforska "lejontandsvägen" :P

Til har som sagt inte varit sa frisk dom senaste dagarna och idag da jag bytte blöja pa honom tänkte jag "det här ser inte bra ut". Saskia höll med mig och vi for till sjukhuset. Nu ska vi se till att han dricker minst 1 liter vatten varje dag och han far inte äta fett och sen tidigare far han inte äta vanligt socker, sa det är mycket han inte far äta. Dom kommande dagarna ska han leva pa grönsaker, bröd utan socker, potatis. Ingen mer buko, ost, salami eller yoghurt som han vanligtvis äter varje dag, snacka om att det här kommer att bli jobbiga dagar. Sedan kan jag ju berätta att Saskia ocksa är sjuk. Ellin verkar heller inte ma sa bra... Sa just nu hoppas vi att min trötthet och täpta näsa kommer att vara bortblast imorgon.

fortsättning följer...


Kommentarer från folket
Postat av: Lisa

Hej Malin! Det är bara fint med mig! Hur har du det själv? Yes, Gävle! Jag läser en kurs i kreativt skrivande på 20 poäng, blir här till sommaren är det tänkt.

2007-03-27 @ 22:32:35
URL: http://flupp.blogg.se
Postat av: Lakritsshots

Jobbigt när alla är sjuka :P

2007-03-28 @ 21:00:17
URL: http://jenniiiie.blogg.se
Postat av: Lakritsshots

Haha oj såg det nu jag som arbetade så hårt för att inte avslöja "henne" :P

2007-03-28 @ 21:04:08
URL: http://jenniiiie.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0