År 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nog gjorde jag det, men inget som är märkvärdigt.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Saskia födde ju Ellin och sen så har har 2st till fått tillskott till sina familjer där borta i Bochum.

Vilka länder besökte du?
Jag bodde i Tyskland i 7 månader sen var jag till findland och handla sprit :) År 2006 var mitt "reseår" då jag var till Tyskland, Holland, Österrike, Kroatien, Spanien och Bosnien-Herzegovina, det var tider det :)

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt. Det har inte hänt något så speciellt att jag kommer att kunna minnas datumet det hände.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag fick hjärnskakning då jag svimmade. Kraftig hjärnskakning.. svimmade i september och yrseln sen den dagen har aldrig försvunnit helt.

Vad spenderade du mest pengar på?
Onödiga saker och kläder.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Rihanna - Umbrella, Monrose - Shame och Hot Summer, Söhne Mannheims - Und wenn ein Lied 
Nevio - Amore Per Sempre och så vidare...

Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske att jag skulle ha varit mer aktiv i arbetssökandet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat bort lediga dagar och timmar.

Hur tillbringade du  julen?
Hemma med mammas kusiner.

Blev du kär i år?
Bara i materiella ting.

Något du önskade dig och fick?
En ny digitalkamera, Sony DSC-W80 och mamma var så snäll och köpte en rosa istället för silver :)  

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Gick på stan och trösthandlade, längtade hem till Sverige.

Vem saknade du?
När jag var i Tyskland saknade jag familjen, nu när jag är hemma saknar jag alla i tyskland och på julafton ville jag att Lina skulle komma hem.

De bästa nya människorna du träffade?
Det får bli Marielle och Ludmilla.

  
Världens underbaraste tyskar. Jag blir rörd varje gång jag får höra att Til
frågar efter mig. Trodde inte att han skulle komma ihåg mig så väl. Han
är ju trots allt så ung så just nu får han upptäcka så mycket.

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0