Det där med att städa..

Jag kan inte städa mitt rum. Det är omöjligt!
Tänkte att jag skulle vara duktig och städa mitt rum efter att jag hade städat Tils rum.
Vad tror ni jag gör da? Jo, jag tar och gar ut och krattar istället! Seriös, jag krattar löv istället för att städa mitt rum.
Vad hände igar da jag skulle städa mitt rum? Da börja jag klippa gräset istället och sopa bort sand fran verandan.

Är det verkligen sa mycket roligare att klippa gräset, kratta och sopa istället för att städa ett litet rum???? :)

Kommentarer från folket
Postat av: Lisa

Ja, det är bra Malin :) Det där med städning är klurigt. Här ser det ut som kriget.

2007-04-13 @ 15:18:23
URL: http://flupp.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0