Pride Parade.

yes, igar var jag in till SF och sag pa pride parade. Det ar inget for barn!
Lite nakna manniskor har och dar.

Sotast var pojken som gick med skylten "I love my 2 dads"
Ska forsoka lagga in bilder imorrn! :)

Kommentarer från folket
Postat av: Emma

tyvärr, det togs nog inga bilder! :S De enda jag vet av är Fias bilder på facebook. Dock är det ju inte från dom fester jag var på, utan inne på området (och dom fester hon själv var på förstås!).

2008-07-01 @ 20:30:40
URL: http://emmaogren.blogg.se/
Postat av: Jessica

hej malin!

har faktiskt föjt din resedagbok sedan du åkte men inser att jag inte skrivit eller kommenterat en enda gång hittills. dåligt, jag vet.

hur som helst så verkar ditt äventyr hur spännande som helst.

en annan sak, din live traffic feed sitter mitt på dina inlägg så man inte kan läsa dem (jag har firefox). kan du inte lägga den till vänster i stället?

2008-07-02 @ 07:48:07
URL: http://germanchick.blogg.se/

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0