P.S I love you!

Den första boken som jag köpte i Tyskland var P.S I love you. Gud vad jag älskade den boken, det var också den första boken som jag har läst på engelska.. Jag brukade sitta och sola och drömma mig in i boken.
Så idag såg jag och syrran (som också läst boken) den på bio. VA FAN skulle dom göra om så mycket för? Boken är MYYYYYYYYYYCKET bättre än filmen!! :) I boken bor hon i ett hus inte i en lägenhet på 5:e våningen, hon ska sjunga falskt och dom ska inte resa till Irland, dom ska ju resa till sol och bad. Herre jesus...

boktips
Gillar ni filmen så läs Where Rainbows End.


Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0