Söndag..

Jag hatar söndagar. Jag verkligen HATAR söndagar.
En sak som är bra är att vi ska äta världens godaste lasagne :)

Receptet kommer fran Vikt väktarna - "italiensk lasagne" .. mumma :P


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

min man är tysk men eftersom jag pratar svenska med barnen så är de tvåspråkiga. vad gott det låter med lasagne, vi har ju ätit något liknande med auberginer idag och det var också smaskens =)

2007-03-25 @ 19:08:52
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ja visst va hon :) Jag jobbar på hemtjänsten i Ske-hamn. Tredje året jag gnetar på där. Ja nu börjar man få lite förkänningar på våren här, så sommaren känns inte lika långt borta nu :)

2007-03-25 @ 20:00:30

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0