Jag är fortfarande sur och ledsen över att jag inte var där.

Igar tog min lilla lillasyster studenten och som jag har skrivit minst 2 ganger tidigare i veckan sa var jag inte där. Jag undrar om det är därför allting känns sa konstigt just nu.. det känns som att nagot saknas, nagot stämmer inte. Nu vet jag inte om det är därför jag inte var hemma igar eller om det är för att jag längtar hem till den norrländska sommaren. Just nu är jag bara glad som stunder solen skiner, det gör den inte just nu...

linakyyrka
Emelie, Lina (syrran), Fanny och Annelie.
Jag önskade att jag hade en san snygg bild fran kyrkan da jag tog studenten! :P

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0