Trängselavgift.

I fredags hade jag planerat en härlig kväll framför tvn med fruktsallad. Men inte fick jag se någon Idol inte. Strax innan 20.00 ringde E och tydligen så skulle jag ute och partaja.
Kastade på mig en klänning packade ner allt nödvändigt, hämtade upp M och M och stack till E. Ingen av oss var klar och den sista blev nog inte klar förrän vid 21.30. Sedan spelade vi lite "alias", såklart så vann jag och E. Vi kom oss inte ut förrän vid 00.30 men vi hann i alla fall dansa 1h :)  
 
Sedan stack vi till Max för att äta, stod väl i kön nästan 1h men det var skoj det :) Träffade en kille och han berättade att han har varit kär i min syrra och att han till och med skrivit en kärlekssång till henne. Det är alltid roligt att få veta sådant :) Sedan lyckades jag ragga till mig 3kr i trängselavgift och en Cola, trots att jag inte dricker det. Det blev en mycket rolig och spontan kväll :)

Igår hade vi gäster och så hade jag planerat att se på faddergalan, men det sket sig också. E ringde efter att hon hade fått sluta jobbet tidigare. Efter att jag ätit for vi till M och spelade Guitar Hero 2, hur skoj som helst! Trots att jag var sämst och bara klarade en hel låt en gång så var det riktigt skoj :) Jag fick även prova på att spela Super Mario Galaxy, satan vad jag vill ha ett Wii nu!!!!!!!!!!


Idag har jag sett på Idol reprisen. Amanda måste ju vara den bästa som har varit med i Idol alla dessa år som vi har haft det i Sverige. Nog tycker jag att Marie har en bättre röst men i mina ögon så har Amanda "det" :)
Har också pratat med syrran och skrattat med henne :)


Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0