Min julafton.

Jag hade absolut ingen julkänsla och inte hade vi någon snö heller :( Dessutom är ju syrran i Usa och att hon inte var hemma kändes så klart konstigt. Men, det blev en bra jul ändå :) Vi firade den med mammas morbror, 2 av hennes kusiner och ena kusinens dotter. Det var första gången vi gjorde det men mamma hon fick återblickar. Hon har nämligen firat jul med dom sedan hon föddes fram till för 30 år sedan.

   
  

Nej, det rosa paketet till pappa var inte från mig utan det var faktiskt från Erik :P
I och med att syrran kan läsa här så får jag inte berätta allt jag fick för att hon kommer att få liknande saker då hon kommer hem. Men jag får säga att jag har fått en digitalkamera och den är rosa :) Fick också en klänning, salming bh, pengar och ett par skor men dom har jag lämnat tillbaka. Dom nöttes upp efter en kväll och så dåliga ska inte skor som kostar 1000 kr vara. Det var inte roligt för jag älskade verkligen skorna. Det var nog allt jag kan berätta :)

Imorgon är det nyårs. Party party :D

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0