Helgen.

I fredags träffade jag mamma på stan då hon slutat jobba. Hittade en halsduk på indiska som mamma köpte till mig :) Sedan köpte vi en massa pysselsaker så nu ska vi göra våra egna julkort. Har hunnit göra 4 st, 2 av dom vill jag behålla själv :) Nu har jag något att göra på dagarna så att jag inte sitter vid datorn hela tiden.

På kvällen var jag iväg med några och såg på bio. Vi såg Stardust, jag visste inget om filmen och vad jag skulle tycka om den? Den var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara!  Satt och skrattade en hel del, speciellt till Robert De Niro han vad ju helt underbar :)

Har också pratat lite med syrran. Jag är avundsjuk på henne, hon har varit och handlat på Forever21 och Victoria's Secret. Sedan verkar inte värdmamman vara den bästa. Men som tur så har syrran träffat en annan svensk aupair så att hon har någon att prata med där som inte känner familjen. 

Resten av helgen har jag haft huvudvärk..

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0