Familjen pa besök :)

  
  

Helgen gick för fort!! Familjen kom pa torsdagskvällen och det kändes konstigt men roligt :) Flest timmar
spenderades pa stan pa olika ställen och vi gjorde ett turistbesök :) I mandags for dom hem igen.. Det var det
trakigaste som har hänt här under 9 manader. Men pa fredag är det bara 11 veckor kvar tills jag far hem!! Shit vad tiden gar fort och den gar ju ännu fortare da det är sommar. Sen är jag glad över att vi far till München pa lördag och är där tills pa torsdan och den 12 maj ska jag fa besök av Linnea och Denise:)

Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

nu har det äntligen löst sig så att man kan kommentera igen! hoppas bara det håller i sig! du verkar ha haft det jättemysigt med din familj, vad kul. ett år som au-pair går verkligen jättefort, det vet jag av erfarenhet.

2007-05-03 @ 14:10:56
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0