Alla vill väl vinna!?


Nu da jag inte spelar innebandy och jag spelar in dataspel sa maste jag ju kunna fa vinna pa nagot annat sätt :) Det gör jag ocksa genom att vara snabbast iväg da det blir grön, genom att komma först över övergangsstället da det blir grönt och genom att komma före den mötande till en stolpe som befinner sig mellan oss. Det är klart att dom jag tävlar mot har absolut igen aning om att jag tävlar mot dom, men om jag berättade det skulle ju inte mina chanser till att vinna bli lika stora. Jag kan ju säga att jag vinner varje gang jag tävlar!! :D Maste tillägga att detta är till fots och inte da jag kör bil :)

Finns det nagon annan där ute som tävlar mot folk som inte har en blekaste aning om att en tävling pagar?
Pa vilka sätt tävlar ni i sa fall? :)
Jag är sa nyfiken pa detta sa att det här bli nästan en utmaning om att skriva om sina "hemliga tävlingar" :P

Kommentarer från folket
Postat av: Crazypill

tack för din snälla coment =)

2007-05-15 @ 20:08:10
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Klara <3

haha, såg nån film lr nått om två pers på ett gym
tjej #1: Im winning, Im winning!
tjej #2: but, im not competing...
tjej #1: But im still winning!

hahahha så jävla kul...

(ursäktar eventuella stavfel)

2007-05-15 @ 20:46:52
Postat av: Jennie

Hehe jo nu är jag tillbaka igen ;)

2007-05-15 @ 21:21:40
URL: http://lakritsshots.blogg.se/
Postat av: Jessica

kul att det funkar igen =)

2007-05-15 @ 23:28:06
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0