Värsta shoppingen! :D

Idag har det shoppats loss :P
Vi var och köpte 6 kartonger med blöjor. Sa nu har vi minst 825 blöjor här. 
Det hela började med att Saskia sag ett erbjudande om att om man handlad för 120 euro sa fick man en studsmatta. Senare sag hon att om man köpte 2 pampers kartonger fick man ett mjukisdjur och sa följde det även med 3 par sockar i varje kartong. Saskia bestämde sig da för att köpa 6 st pampers kartonger. Sa vi kom hem med 825 blöjor, 1 studsmatta, 3 mjukisdjur och 18 par sockar :P Saskia betalade endast för blöjorna vilket blev 128,94 euro, egnetligen skulle det kosta 137, 94 men hon hade rabattkuponger pa sammanlagt 9 euro. Om hon nu skulle ha fatt för sig att betala för allt hade det kostat 202,91 euro. Sa genom att köpa pampers för 128,94 euro sa fick hon saker för 64,77 euro. wow :)

Sedan delade dom ut lite Fanta är och där sa jag kom hem med 3 fanta flaskor :)

  
Ett lamm landade i min säng :D

Kommentarer från folket
Postat av: Lakritsshots

Haha va söt unge :)

2007-04-01 @ 16:54:29
URL: http://jenniiiie.blogg.se
Postat av: Jessica

hehe...ja, då behövs det inte köpas blöjor på ett tag framöver antar jag..; )

2007-04-01 @ 23:15:46
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Jessica

hehe...ja, då behövs det inte köpas blöjor på ett tag framöver antar jag..; )

2007-04-01 @ 23:17:34
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0