Helvetes jävla skit.

Jag är inte pa bra humör idag..
Här har jag gatt och längtat efter att fara till IKEA och vad händer da man kommer dit?
Jo, dom bygger och har bestämt sig för att inte sälja godis eller mat för tillfället.
Sa det blev ingen kalles kaviar eller gott och blandat.
Gud vet när dom har byggt klart??

IKEA far mig att bli extra stolt över att vara svensk nu da jag är i tyskland..
men idag är jag förbannad över att dom inte fattar att dom maste fortsätta sälja godis
och mat eftersom att det finns svenskar som far till IKEA för att kunna äta svenskt!

Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

vad kul med en till bloggare som befinner sig i tyskland =) jag har bott här nu i snart 15 år så jag känner mig nästan mer tysk än svensk nu ; )
bodde första 10 åren i köln så det är ju inte sååå långt från där du bor. numera bor jag i dresden. min man (och även jag innan) jobbar på ikea så dit åker jag 1 gång i veckan och handlar godsaker =) hade inte överlevt om schweden-bistron inte funnits!

2007-03-17 @ 13:02:53
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0