Han tror hon heter Krampfuss

  

Idag har jag och Til brakat om vad Pippi Långstrump heter pa tyska. Själv klart sa har jag ju rätt, pa tyska heter hon Pippi Langstrumpf men Til är envis och fortsätter att kalla henne för Pippi Krampfuss :P Vi har absolut iiiiingen aning om vars han har fatt det ifran. Att han ibland säger "Ahrobota robota robta robta robta" är ett ännu större mysterium :) 

Jag rakade förresten vrida Tils armbage ur led idag. Vi lekte och sen sa han "aoa", det var just före jag skulle lägga han i sängen. Saskia var inte hemma sa jag visste inte vad jag skulle göra, men jag la han i sängen ända och han somna rekordsnabbt. Förstod sa klart inte att han hade vritit armbagen ur led da.. jag trodde sant gjorde jätte ont? Til grät ju knappt.. ajja, när han vaknade for Saskia med honom till doktorn som kunde vrida till armbagen sa nu är Til glad igen :P

Kommentarer från folket
Postat av: Sara

aj borde göra ont!!

2007-06-13 @ 21:53:54
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Crazypill

ja han erbjöd sig att skjutsa hem mig =/

2007-06-13 @ 22:17:36
URL: http://crazypill.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0