det är sa jobbigt..

Det är sa jobbigt att inte veta hur man mar och vad det är man vill med livet och vilka som finns där.
Behöver jag berätta att jag är jävligt förvirrad just nu!?

1 ägg med kaviar och 100g godis har akt ner i min mage idag. Räcker det?


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

förstår dig så väl! det är nog för att du känner dig lite utanför, för att du inte kan vara där. tro mig, det har jag också fått känna många ggr. tänk på att det inte är länge tills du är hemma igen, försök njuta av tiden som är kvar. det går så fort och den tiden du har nu i tyskland kommer ju inte igen. kram!

2007-06-10 @ 11:11:32
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0