Jag stor bolade!

Sag pa The Bachelorette for nagon dag sen och for forsta gangen storbolade jag at tvn.
og har jag snyftat till ibland under nagot program eller nagon film men aldra har jag gratit sa mycket som jag gjorde da.
Hon hade 4 killar kvar, en skulle bort. (Vill tillagga att hon har varit med i programmet forr och var da en av de tva sista tjejerna och hon blev inte vald.) Hon valde att ta bort den hon gillade mest for att hon vill inte att han skulle saga nej till henne senare. Han kunde inte oppna sig for henne, han vagade inte prata kanslor. Sa fort hon ville vara allvarlig med honom tittade han bort osv.
Efter att hon valt bort honom sa han bara "du gjorde vad du var tvungen att gora", han vagade inte visa att han var ledsen. Hon fick honom att lyssna pa henne och sa sa hon att hon hade fallit for honom osv. Da sag man att han insag vad han hade sumpat. Han lamnade ett brev till henne och gick.

haha, ni fattar nog inget av det dar och forstar inte hur sorligt det var. Men avsnittet kommer val till sverige nan dag :)
Men allt jag ville saga ar att nu har jag gratit at nagot sa lojligt som the bachelorette :P

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0