Jag vill till London!!


En söt bild va? ;) Medans och efter att Til har borstat tänderna sa tycker han om att ge mig pussar. Varför? Jo, för att jag tycker att pussarna är goda :) Varför? Jo, för hans tandkrän har en underbart god jordgubbssmak.

Lästa pa aftonbladet att  man kan aka riktigt billigt med RyanAir, blev sa klart tvungen att kolla om det gällde da man aker fran Düsseldorf ocksa. Jopp, om jag vill kan jag aka fran 0,01euro plus avgiften för väskan. Vada ett superpris??? Jag vill verkligen dit!! Vem tar och möter upp mig där? :)

Kommentarer från folket
Postat av: Sophia

Ojj jäklans vilken skillnad! jag ska till cypern snart så då kanske haha man ska kolla om de har det där, annars kanske det finns att beställa från någon hemsida :)

2007-05-17 @ 16:48:49
URL: http://kortashorts.blogg.se
Postat av: Jessica

då fyller vi ju nästan samtidigt, jag fyller år den 9:e juni =)
mina föräldrar kommer ner då, juhu!

2007-05-17 @ 20:01:16
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0