Helvetes jävla fucking skit fan!!!!

Inte var det manga som ville stilla min nyfikenhet! Glöm inte att jag kan se hur manga som varit in pa den här sidan. Det finns alltsa nagra där ute som inte vill att jag ska veta att dom läser min blogg. Intressant.

Ha, men tro nu inte att min rubrik handlade om det. Sa nyfiken är jag faktiskt inte :) Rubriken gäller tyskarnas tv smak. För ett tag sen fick jag se att dom skulle börja visa "Alles Betty" (pa svenska Allas Betty, dvs. Ugly Betty). Blev super glad, hann se nagra avsnitt av det da jag var hemma under julen och jag gillade det :) Sa nu var jag glad att jag skulle fa se det hela fran början... och vad är det jag mäker. Jo, jag missade dom tva första avsnitten och nu visar dom det inte längre. Det var tydligen bara "1 miljon" som sag pa det. Nästa vecka är det final i "Germanys next Top Model" och efter det är det bara "Desperate Housewives" kvar.. hade ju hoppas pa att fa en till serie att följa. HELVETES JÄVLA FUCKING SKIT FAN!! nej, var inte oroliga.. jag säger aldrig nagot sant da Til hör mig :)

Kommentarer från folket
Postat av: Lisa

haha ja :) men det är högst ofrivilligt :P vad surt med tysk tv. verkar ju inte riktigt hänga med i svängarna!

2007-05-20 @ 11:06:20
URL: http://flupp.blogg.se
Postat av: Jennie

Haha ugly betty gick ju förra året i Tyskland. Såg hela serien då, så nu är det inget kul att titta på den svenska verisionen för det händer nästan alltid samma saker :)

2007-05-20 @ 13:34:34
URL: http://lakritsshots.blogg.se/

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0