uppdatering fran sjukstugan.

Vaknade av att Martin knackade pa dörren och kom in med Til och alla hans bilar. Sa min härliga morgon stördes av en himla massa bilar som tog över min säng. Men som tur är sa kunde jag sätta pa tvn och ta bort alla bilar och sov lite till medans Til kollade pa tv :P (Til lag "pa" mina ben sa jag kände ifall han satt där eller ej). Drygt en timme senare kommer Martin med Ellin och lägger henner vid mina ben. Sa da hade vi en "myskvart" innan vi gjorde oss klara. Vi maste ju vara fina när farmor kommer :P

 
Mina ben fungerar fint som ryggstöd.

Martins mamma är fortfarande här och kommer nog att vara här hela dagen imorgon ocksa. Til är bättre men Saskia är allt annat än frisk :/ Hon har legat i sängen hela dagen. Sa "farmor" är här för att se till att jag kan slappna av lite da och da :) Just nu haller vi tummarna för att Saskia ska ma bättre imorrn för annars blir sjukhuset nästa destination, vilket vore katastrof. Til skulle aldrig första varför Saskia tar med Ellin till sjukhuset medans Til maste stanna hemma.

Det bästa med dagen är att solen har varit super HET :P

Kommentarer från folket
Postat av: Catrin

Guuud vad söt!!

2007-03-28 @ 21:59:16
URL: http://catrins.blogg.se
Postat av: Lisa

Jobbigt med sjukdom! Hur länge blir du där? Kommer du hem till Sverige snart? :) Ja, det är inte så krångligt som det kanske kan låta. Vi får lära oss jobba med vårt skrivandet helt enkelt, olika sätt att skriva och olika delar av skrivandet osv. Det är kul! :)

2007-03-28 @ 22:16:16
URL: http://flupp.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0