Skit under naglarna.

Klockan 10.00 öppnade jag dörren. JIPPI! Paketet fran mamma hade kommit :)

paket

Häxvral, One Tree Hill avsnitt, Eeze, Veckorevyn, Knep & Knap, klubbor, Gott och blandat, en
artikel och sockerfritt godis till Til och en stegräknare i paskpresent :) Det bästa av allt var nog
när jag började läsa VR, syrran har skrivit sma saker här och där i tidningen :P Tack syster! :D

Idag sken solen lite da och da.
Kunde till och med vara ute i t-shirt i skuggan utan att frysa. 
Är sommaren pa väg?:)

Jag kände för att vara snäll idag sa jag hjälpte till i trädgarden helt frivilligt!
Det är verkligen roligt att rensa och kratta och se den stora skillnaden före och efter.
Men känner sig glad och stolt över arbetet man gjort :)

tils
Til i t-shirten han fick av mig i födelsedagspresent :)

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0