Jag är pa daligt humör.

Jag sitter vid datorn och säger snällt ja da Saskia ber mig att skala potatis. Vad är det jag ser? Det sitter tva lata män och gör ingenting. Varför ska dom be nagon som gör nagot att hjälpa till. Ge jobbet at nan som inte gör nagot istället! Glad blev jag ju inte.. men kanske ska jag vara glad över att dom ber mig sa att jag inte sitter vid datorn lika mycket?

Da jag ända är pa gang med att klaga sa kan jag ju fortsätta :P

Saskia mamma och styvpappa är här pa besök och har varit här sen i onsdags. Saskias mamma är verkligen givmild men da hon öppnar munnen sa stör jag mig pa henne. "Ah, kolla Malin äter grönsaker", "Kolla, Malin har hämtat tvätten" Jag far väl ta det som att hon bara är avis pa mig för att jag känner hennes barnbarn mer än vad hon gör. Sedan finns det en sak som gör mig riktigt sur. Jag lägger in vattenflaskan i kylen för att ha kallt vatten till middagen. Vad tror du hon gör? Jo, efter att hon druckit vatten sa lägger hon inte tillbaka vattenflaskan sa vattnet blir varmt och här har dom inte sa bra kranvatten och det gar inte alltid att fa kallt. Jag blir nästan förbannad!


Kommentarer från folket
Postat av: Lakritsshots

Tack måste jag pröva ;)

2007-03-11 @ 22:23:37
URL: http://jenniiiie.blogg.se/

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0