En lördagskväll i tyskland.

En kväll som denna följer jag hockeymtachen mellan Södertälje - Skelleftea AIK. Ser dyster ut..
Men om ett tag är det dags för "Deutschland sucht den Superstar", d.v.s. tysklands "Idol". 
Även om jag inte förstar allt som sägs sa tycker jag om det mer än den svenska "Idol" :P 

Svar till Sofia: Jag befinner mig i Bochum och bara för att jag ska ha otur sa gissar jag att 
du befinner dig langt härifran.. eller? :)


Kommentarer från folket
Postat av: Sofia

Ja, jag kollade just pa en karta och insag att Bochum typ ligger i andra ändan Tyskland, jämfört med var jag är :( Jag bor typ pa landet (haha) ungefär 7 mil öster om Dresden (östra Tyskland). Men det hade varit skoj att snacka mer, eftersom vi är med om ungefär samma grejer och känslobanor, I guess :) Har du msn eller sa? Kram!

2007-03-17 @ 19:59:49

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0