Boktips

Jag kan köpa böcker pa svenska men da maste jag beställa dom sa jag köper helt enkelt böcker pa engelska istället. Har hittat en författare vars böcker jag verkligen gillar, Cecelia Ahern. "ps. I Love You är den bästa. Det handlar om en kvinna vars "soulmate" dör men han har lämnat lappar till henne för att hjälpa henne att leva vidare. Har du inte läst den sa gör det nu! En annan är "Where rainbows end", Rosie och Alex har varit bästa vänner sedan de var sma barn.. kommer de nagonsin att bli mer än bara vänner? Det är en annorlund bok som jag verkligen tycker att du/ni ska läsa! :)


boktips



Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0