Ursäkta mig men påstår du att det är juni!?

Det gar bara inte. Nej, det är inte juni! Inte nu va?? Jag hänger inte med!
Är det sa här det blir da man gar ut gymnasiet?
I juni ska man ju längta efter sommarlov eller till att man tar studenten.
Vad hände med den känslan? Jag far ju nästan panik!

Det är inte roligt att vara vuxen, alla härliga sommarkänslor försvinner ju :(
Pa mandag blir jag plötsligt ett ar äldre och ingen släkting är i närheten av där jag bor :(
Pa tisdag ska syrran pa balen och jag är inte där :(
Om en vecka tar syrran studenten och jag är inte där :(
Nästa vecka kommer jag vara avis pa alla som har sin studentvecka där hemma.
Nästa vecka kommer jag önska att jag kunde spola tillbaka tiden till min student.


Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0