Jag trodde jag skulle fa sova.

Ingen sovmorgon idag inte. Varför ska jag maste vara nere vid 08.00 da Til är borta. Jag trodde jag skulle fa ha lite semeter. Men sa fel man kan ha. Men pa torsdag och fredag ska jag kräva sovmorgon :P

I lördags fick jag en mugg och en magnet av Saskias mamma. "Sa att jag inte glömmer München" :)


Att Til inte är här märks verkligen och det är faktiskt skönt! Det finns inga tider man maste passa (förutom att kl. 08.00) och man kan göra vad man vill utan att Til ska komma och förstöra. Fast det är klart, da jag far hem kommer jag att sakna honom. Imorgon är det bara 4 veckor kvar. Jävlarns vad tiden gar fort.
Men gud sa jag längtar hem ända, jag har redan börjat planera packningen.

Musen har ett eget liv. Jag hatar den! Kan en mus till datorn dö?

Kommentarer från folket
Postat av: Jennie

I mitten/slutet på veckan skulle det bli varmt, men inte säkert det hinner komma till Sverige.

2007-06-25 @ 20:55:18
URL: http://lakritsshots.blogg.se/
Postat av: Jessica

vad måste du göra då, när du tvingas gå upp kl. 8 fast ungen är utflugen??
ja, en mus till datorn KANN dö. min gjorde det....

2007-06-25 @ 22:51:54
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0