Jag är inte alls arg pa vädret!

Igar sken solen. Det var ju sa klart trevligt, men det hade ju varit ännu trevligare om man kunde vara ute da. Näe, jag var fast inne i ett rum pa sjukhuset för att leka med Ellin. Saskia skulle nämligen göra en liten operation. Även om jag var jävligt irriterad över att jag inte kunde vara ute sa la jag märke till vilket lyxigt sjukhus vi var pa :P Vad sägs om trägolv, ett mini kylskap, dvd, supersnygg och fräsch toalett och en inglasad dusch. Vi tappade vara hackor. Hade det statt en vanlig säng där istället för en sjukhussäng sa hade det varit ett härligt hotellrum :)

Hade hoppats pa att solen skulle skina idag eftersom att idag far jag vara hemma. Men näe, dom där jävla molen är ivägen. Vi har inte haft sol pa 2 veckor, jag upprepar 2 VECKOR!!! Jag tror nästan att det är bättre väder hemma i norrland. Det tycker jag är fel! :P

Den senaste tiden har jag verkligen längtat tillbaka till Kroatien. Vi var där med familjen förra sommarn och det var verkligen helt underbart. Jag tror aldrig att jag har varit sa lycklig som jag var da.

    

Hotellet Iberostar (vi bodde i staden Supetar pa ön Brac), Hamnen i Makarska, Mostar (Bosnien-Herzegovina) sedan var vi även till Split tva dagar. Det var verkligen underbart.
Jag har bara hört bra om Kroatien sa far dig om du kan, tveka inte en sekund pa det!!! :) 

Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

Härliga bilder! I morgon och på måndag ska det i alla fall vara varmt och fint här i dresden, men det ska tydligen inte hålla i sig....=(
hoppas bara att det blir strandväder när vi är uppe i sverige så vi kan åka till stranden varje dag.

2007-06-30 @ 10:39:23
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Jennie

Tack :D
Fin bloggen är! Snygg bakgrund ;)

2007-07-01 @ 11:42:20
URL: http://lakritsshots.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0