Jag är 1 minut fran att bli deprimerad.

Jag älskar solen, jag vill bli brun :) Men, det kan jag ju glömma. Det har regnat varje dag i 3 veckor, japp 3 veckor! Vars kommer allt regn ifran? Kan jag inte fa sol som sista veckorna? Just nu väntar jag pa att sommaren ska komma, men sen paminner jag mig att snart är vi inne i mitten av juli och da känns det försent för sommaren att komma. Jag börjar nästan grata. Nu är jag verkligen helt seriös, jag har haft julkänsla 3 ganger denna "sommarn"!! Varför? Jo, för att i vintras lag jag ofta i min säng och läste böcker medans det var gratt ute och regnade. Jag gör exakt samma sak nu.. ligger pa mitt rum och läser.. jag vill kunna ligga ute!! Jag vill kunna ha shorts och inte langbyxor. Jag vill kunna ga ut utan jacka! Jag överdriver inte det minsta lilla just nu bara sa att ni vet! Jag kan ju berätta att det var solen skiner ibland, si sa där 5 minuter och en dag förra veckan var det faktiskt sol i 4 h men da var jag tvungen att vara inomhus med Saskia pa sjukhuset. Ja, jag ville grata da och jag gjorde det nästan.

Men solen är inte min enda anledning till att jag börjar bli riktigt deprimerad, snart ska jag hem. Jag kan inte första det.. Jag har varit här i ett ar, det här är mitt hem nu. Snart är det sista gangen jag gar till Kaisers eller Edeka för att handla mat, snart gar jag med Til pa en promenad för sista gangen. Snart ser jag all deras släkt och vänner för sista gangen.. tro mig, det börjar redan vara jobbigt. Snart lämnar jag min trygga vardag här till en vardag där hemma som jag inte vet hur den kommer att se ut. Min angest som manga studenter har far jag nu. Shit sa jobbigt det är.. näe, nu börjar jag ju grata..
Klart att jag kommer att träffa Saskia, Martin, Til och Ellin igen.. men det kommer inte att vara samma sak. Ellin kommer bara att veta vem jag är för att Saskia och Martin har berättat. Til kommer knappt att komma ihag mig, men tro mig jag kommer göra allt var jag kan för att han inte ska glömma mig!

Haha, sa klart börjar det spelas en lat som handlar om att skiljas och om tarar.

Maste tillägga att det känns ända bra att jag har ju mitt "hotell" här i tyskland nu :) Men det kommer ända att bli sa tungt att fara hem. Sedan kan jag säga att dom har inte hittat en annan aupair, dom har sökt men dom sager att dom kan inte hitta en till som dom tror dom trivs med lika bra som dom gör med mig.

Kommentarer från folket
Postat av: Jennie

Berlin och Cottbus ;)

2007-07-07 @ 12:01:59
URL: http://lakritsshots.blogg.se/
Postat av: Lina

Men äh! Solen skiner inte här hemma heller! Jag sitter inne hela tiden annars jobbar jag och då jag kommer hem går jag bara och lägger mig så jag är vit jag med :)

2007-07-07 @ 14:42:10

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0