I'm going home next week.

Sa det är därför jag inte är sa aktiv här just nu.
Jag försöker att vara sa social som jag bara kan och sen är det en massa saker jag vill göra innan jag kommer hem. Ikväll ska jag prov packa för att se vad jag ska skicka hem i paket osv.

Nästa vecka kommer ett känslomässigt inlägg skulle jag tro :) För jag vill inte hem! Men nan gang maste man ju hem, det finns ju sa mycket annat jag vill göra. Jag kan ju inte skjuta upp pa hemkomsten da blir det nog bara svarare och svarare att säga hejda till världens bästa "värdfamilj".

tjing


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

du fortsätter väl blogga hemifrån, eller?!
kan du inte förlänga hos familjen? det gjorde jag, var hos dem ett extra halvår. iofs så stannade jag ju ändå i köln efter det...

2007-07-18 @ 09:50:16
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Jennie

Förstår att du kommer sakna din värdfamilj. Va ska du göra när du kommer hem igen då?
Hahah jo jag hittade massor av kläder på New Yorker och på HM får man 20% rabbat på allt man handlar om man har HM clubkort, jag har mina knep ;)

2007-07-20 @ 14:58:12
URL: http://lakritsshots.blogg.se/

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0