Igar var jag..

till ett stort shoppingcenter och spenderade 5h där. Kom hem med 1 par byxor, 1 t-shirt, 1 tunika, 3 halsband (alla kostade bara 1 euro :P ), 3 nyckelringar (ni ska bara veta hur söta dom är :P ) och sist men inte minst, 12 par örhängen! ;) Alla som känner mig ska veta att jag har faktiskt inte köpt sa manga örhängen här i tyskland sa 12 st var väl inte sa farligt tänkte jag :P Haha, nämen jag köpet ett "paket" med 9 par som kostar 7euro. Ganska billigt tycker jag :) Sen betalade jag enbart 65 euro för allt jag handlade. Fick mycket för pengarna och jag är saaaaaaaaa nöjd :P 

Syrran kanske ocksa ska vara aupair i tyskland. Hon har redan hittat en familj som hon tycker later bra. Även om jag är glad för hennes skull tycker jag inte att hon ska fara!!! För tackar hon ja sa ska hon fara innan den 8:e augusti. Sa det betyder att jag far se henne i 3 veckor innan hon far. Fjuttiga 3 veckor!!  Dessutom kommer hon väl att jobba under dom 3 veckorna. Och gar allt som jag har tänkt sa kommer jag att fara till USA innan hon kommer hem. Jasi, vi lär ju träffa varandra riktigt ofta framöver :P

Yes, hon har bestämt sig för att inte fara :D


Kommentarer från folket
Postat av: Hanna

Hejsan! Jag hittade din blogg när jag sökte på "au pair i tyskland" på google. Jag ska själv bli au pair 1a augusti, vilket jag ser fram emot!
hur har det varit för dig? vill du kanske berätta lite om det?
Maila gärna: [email protected]

2007-07-14 @ 13:18:35

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0