3kg godis.

Kunde jag köpa för en billig peng om jag ville. Men jag lät bli :P
Köpte en massa klistermärken istället.
Vi var till grossistaffären igar. En del saker är verkligen billigare där än i en vanlig affär. Ibland är det en san stor skillnad sa att man är osäker pa om man verkligen sett rätt pris. Tex. Saskia köpte 5 tuber med färg för 3euro, i en hobbyaffär kostar en tub 3 euro. Jag köpte en klistermärks förpackning med 10 ark i för 3 euro, i en hobbyaffär kostar ett ark 2euro. Snacka om att spara pengar! :D
Önskar jag hade ett företag hemma i sverige sa jag fick ga in pa sadana affärer där hemma ocksa :)
 
Efter varan lilla shoppingtur for vi och käka en massa gott. Det finns en kock som ledsnat pa att jobba som chef i köket pa lyxrestauranger sa han bestämde sig för att öppna ett snabbmatsställe i förorten. GOTT VAR DET :D

Kommentarer från folket
Postat av: Lina

Haha, att köpa klistermärksförpackningar är väl knappast att spara pengar? :P

2007-07-03 @ 20:57:23
Postat av: Jennie

Du skulle köpt godiset och skickat till mig :P

2007-07-04 @ 20:58:30
URL: http://lakritsshots.blogg.se/
Postat av: Jessica

var det metro ni var på eller? där har jag också varit och shoppat en hel del. man blir ju helt tosig när man ser de megastora förpackningarna med godis...=)

2007-07-05 @ 15:52:40
URL: http://germanchick.blogg.se

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0