Jora, det är verkligen nyttigt.

För en vecka sedan skicka syrran ett brev till mig där hon bland annat skrivit vad hon packat ner i Raychels lunchlåda. Till denna 7-åring skulle hon allså packa ner: 2 vita rostade bröd med sylt och jordnötssmör, 2 festis, 5 (bara!) vinddruvor, 3st Oreos och en chipspåse.
Det komiska är att innan syrran åkte dit frågade hon vad barnen åt. Mammans svar blev: Jag försöker att ge dom nyttig mat. Den mamma vet verkligen vad nyttig mat är. Nu har hon också sagt till syrran att hon försöker ge barnen lite frukt också, tex hallon eller "jello". När blev "jello" frukt!?!?!?!??!? Amerikanerna är verkligen konstiga :)

Har förresten lyssnar på Cobie Caillat heeeeeeeeeela dagen. Efter 2 dagar har jag hitta 4 låtar som är SÅÅÅ bra!


Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0