Solsting..

Mina kinder är lika RÖDA som brandbilen och jag har solsting!!

Snart är det dags för Germanys next Top Model :D

Och idag är det bara 2 veckor kvar tills familjen kommer och hälsa pa.


Kommentarer från folket
Postat av: Jessica

kollade också på det. var helt säker på att de inte skulle slänga ut någon idag så gissa om jag blev paff när de t.o.m skickade hem 2!!

2007-04-13 @ 00:14:34
URL: http://germanchick.blogg.se
Postat av: Lina

Ja, jag läste ditt sms men himlade med ögonen då jag läste det :P Fast vi hade rätt bra väder vi med iofs. Lite över tio :)

Mamma vill att du ska svara på mailet..

2007-04-13 @ 13:56:33

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0