Lillen är stor.

Shit vad smaungar växer fort :P När jag kom hit kunde Til knappt krypa upp för trappan nu gar han helt själv. Det värsta av allt är enda att han kan öppna alla dörrar! Sa nu maste vi lasa ytterdörren och jag maste skaffa en nyckel till mitt rum sa att han inte kommer in pa mitt rum 6 pa morgonen och skriker MAAAALIN. Ja, jag har det bra.. jag behöver inte vakna när Til vaknar :)


Kommentarer från folket
Postat av: Lina

Ååh! Och snart får jag träffa honom. Jag lär ju inte känna igen han, han verkar ha blivit så stor :D

SNART :) Nu kan jag tillåta mig själv att längta för att jag märker att det kommer förmodligen att lösa sig med all skola trots allt. Jätteskönt :)

2007-04-17 @ 18:15:42

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0