Att hitta en bra frisörsalong..

Idag bestämde jag mig att det var dags för att klippa haret.. men vars!?
Saskia har aldrig klippt sig inne i stan sa jag fick leta upp en helt själv..
Det första som gällde var att hitta en frisörsalong som man kunde kolla in i. Varför?
- För jag vill att det ska se trevligt ut i salongen :)
- För att se om personalen är gammal eller ung. Det är nämligen större chans att de unga kan engelska :P
Sedan var det ju det där med priset.

Hittade tillslut en som jag godkände :) Den var sa bra sa att jag nästan somnade.
Jag älskar da dom tvättar haret. Helt underbart :)

Kommentarer från folket

Du får gärna skriva ner dina tankar och åsikter:

DITT namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0